Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.
Foto

J11a39k22u65b 27R17o15t93h

21. 9. 2014 23:25

Jsou v zásadě tři druhy lidí, co se hystericky vymezují proti TTIP: Komunisté, nacisté a mašíblové. :-/

0 0
možnosti

Klidně pak ty prachy plaťte za mou osobu.dám vám vědět až dojde na první arbitráže a nějaké ty mld bude čr platit.vy jste asi spadl z marzu člověče..líbí se mi jak vy hezky příjímáte kdejakou blbost co brusel vymyslí...takových jako vy je třeba v úúúnjii co nejvíce...jsem rád že ty konce už možná nezažiji, ale přesto se mi ozvětě jo?...a držím vám palce aby vám nezrušili toho hárleje kterýho zjevně máte.vypadáte jak harleják;-D

0 0
možnosti
Foto

A co myslíte že se stane, když zde publikujete nějaký blog??? Vlastně pitomý, jako moje blogy. Pitomý neberte osobně. Blog na nic, protože si tady pěkně poštěkáme a nic. Myslíte, že ty odpovědné nějaký pan Štítkovec, nebo já nějak zajímá? Jsme oba za užitečné idioty (Leninův termín), kteří získali právo kafrat. To je asi vše. A kde jsou skutky?

1 0
možnosti

Voní to pěknou zlodějnou,

či návodem, jak vydělat na hlouposti státních představitelů, bez velké námahy.

Karma!R^

1 0
možnosti
Foto

Že by to až tak souviselo s hloupostí některých politiků, či státníků, tím bych si nebyl až tak jist.8-oVětšinou ruka ruku meje:-/

0 0
možnosti
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2362x
Sám nejsem nic, mezi lidmi existuji www.hzpd.cz