Ladislav Štítkovec

Sám nejsem nic, mezi lidmi existuji www.hzpd.cz
  • Počet článků 59
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2362x

Ladislav Štítkovec

Zpověď mistru Janovi z Husi

S českým středověkým náboženským myslitelem, reformátorem a kazatelem Janem Husem mám společný rodný kraj a v dětství jsem byl mnohokrát účastníkem pálení velké vatry v předvečer 6. července, venkovské tradice k příležitosti si připomenout upálení tohoto našeho velkého člověka.

5.7.2011 v 14:57 | Karma: 11,63 | Přečteno: 801x | Diskuse| Společnost

Ladislav Štítkovec

Božský Leoš, degenerace rozumu a etika

Moderátor Leoš Mareš, v dnešní konzumní společnosti považovaný za superhvězdu šoubyznysu, je mi ukradený. I pořad TV Nova Superstar, který Mareš moderuje, jde mimo mě a pokud se objeví na televizní obrazovce, ihned přepínám. V sobotu jsem se ale stal svědkem jeho výroku, než jsem stačil přepnout, který mne osobně šokoval.

20.3.2011 v 13:37 | Karma: 27,80 | Přečteno: 1870x | Diskuse| Společnost